Tuesday, January 12, 2010

selamat ulang tahun

tepat pukul 12.00-12 january 2010,mengikut jam barat genap lah aku 24 tahun.bile di pikir-pikirkan cepat sungguh masa berlalu.thank alot to my parent coz melahirkan aku,mendidik akudengan baik dan sanggup melayann kerenah aku yang degi,nakal.THANK YOU FOR EVERYTHING untuk SOKONGAN YANG TAK PUTUS-PUTUS.Dalam jakau waktu ini aku pun telah brada tahap hidupku yang boleh dikatakan baik kerana aku telah berjaya belajar di menara gading selama 5 tahun berturut2.mengejar impian hidup dah suruhan agama supaya menuntut ilmu.pada tahap umur begini aku mau menjadi seorg yang tenang,relax and dapat control mind aku.aku tak nk tewas lagi.sekarang ni dalam otak aku nak kerja dan sambung belajar.and aku dah denaraukan bidang2 yang aku minat seperti berikut
1.master in sport medicine-um
2.master in rehabilitation-um
3.master in medicine (physiology)-ukm
4.master in dietetik-ukm
5.master in nutrition-ukm
6 master in sport science (edu)


itulah list yang cos yang aku minat.tapi tak tau la bile aku nak sambung.kerana kesukaran wang.


24 tahun nih jugak aku nak aku mungkin akan mencari jodoh tapi still ngn batas2, bak kate member lelaki aku.jgn mencari sgt coz die akan datang dengan sendirinya.yup aku pegang tuh tuh,huhu.and also nak tambahkan berat badan aku yang tak cukup2 lagi,hahah.bile lah nak dapat berat ideal tah.haha.


so kwn2 sume, doakan yang terbik untuk kite.sama-sama menuju kejayaan yang mendatang dan juga liku- liku kehidupan.



mase dip dlu dgn joey g



me wif best fren jamilah



gambar mase part one dip



gambar agak terbaru bersama my fwen akma



and my geng..


thank.the end





































































































































































 

No comments:

Post a Comment