Wednesday, October 14, 2009

everybody changes

bak kate lagu keane..everybody changing something like that...nak jadi cerite pasai ni...harini baru aku terase perubahan suasana bile kite dah sampi tahap umur 23 ni... sok2 24 ..25...mase tuh tahap climaxs perubahan dalam idup...kwn2 aku yang dolu2 aku slalu main pasir,main keta2..mancing sume nak ke gerbang perkhwinan..wow...baru aku tau aku dah dewase...not tenage anymore...sometimes i feel sooooooooooo sad coz i am wasting my teanage time with rubish thing...mengikut dan dkongkong ex aku...tapi dapat gak la menikmati a bit rase kegemilangan zaman remaja..hahah...haaaaaaaaa betul ker kwn aku nak khwn...leh pecaye ker...haaaaaaaa...ni buat aku rase tak keruan...kekadang aku terkezut..ade time tuh aku ternampak ade yg da pragnent..yang dah bwk anak pun de...huuuyooo...kwn yang tak bercouple pun dah bercouple dah...nnnn diorg masih tidak percaya yang aku masih single...i just say i dont ready for that....haha...yang dah berjaya pun de...kwn aku de bukak studio jamming kat bangi...sile la bertandang ke sane ya...sooo sweet die share ngn awek die...actually he was my admire from form 1 to dip...agak jelous gak la...but wat to do..iam profesional..hahaha...sampai bile aku nak jadi macam ni haa...org len sume da berubah...bile aku akan berubah...siapakah yg akan membantu aku ke arah itu..aku pun tidak tahu...so the best thing is just wait and see what fate that had been create for us from Allah....do i really need a changes????...just continue our journey with the painfulnes,hatered,loneliness,forgiveness,love, peace, freedom nnnnnnnn the most important thing is TRUST..

p/s weh mus ko g kenduri shida khwn...aku dalam dilemma lagi la...hummmm..

3 comments:

  1. pergi kot, tp naek kete sha la..
    full house dah..
    hehe..

    ReplyDelete
  2. aku rase aku tak g kot my nenek la tak bagi..dun know la...pasal keta takda hal..aku leh bawak kancil tu...hmmm

    ReplyDelete
  3. akhir nyer parent aku tak bagi pegi sane...sOO mus ko kim salam la kat shida...cakap kat die congrats,moga perkhwinan kekal hingga hembusan nafas terakhir..moga majlis berjalan lancar..aku takde no die rrr..Hp ilang ritu...so sad

    ReplyDelete