Saturday, January 1, 2011

tahun baru masihi...2011...azam br?....lagi??.

salam semua...salam hari minggu..hahhaa..well tup..tup...dah 2011...mcm biase lah kalo dah tahun br...sume nak br...semangat br, azam br,keta br ..bf/gf br...opssss....dose tak baik..hahha....alamak umo pun meningkat...adoi..ahhhaha..hope adik2 and kakak seislam aku kat lua tuh tak taksub sgt nak sambut tahun br ni...ingat sesuatu yg buruk tuh leh berlaku sekelip mata je...hilang harta,hilang nyawa...hilang maruah,,,,itu yg paling tragis..hati2 sepajang waktu...elak pada benda yg sia-sia..
so kalo sebut jer tahun br mesti kite nak buat azam br....hmm...aku rase aku br jer buat azam br tahun hijrah punye..so i guess its the same la...tahun lepas punye pun satu pun aku tak lunaskan..hmm..hope this year i will...huhu..azam br aku ialah;

1. taknk tinggal sembahyang and mengaji
2. bahagiakan ibu dan bapa
3. nak dapatkan kerja tetap( kalo bole nak dapt jd cikgu..supaya dapat menyenangkan hati parent aku..hajat diorg?
4. kumpul duit sambung blaja+jimat cermat
5. cr calon suami..kalo boleh khwn terus..haha...

ni lah azam br aku..nmpak ringan tapi sukar sebernarnye nak lunaskan..so i hope aku leh lunaskan sume ni dan amalkan sampai akhir hayat..ya Allah panjangkanlah umurku dan ampunilah dosa2 ku dan permudahkanlah perjalanan aku di dunia aku..dan berkatilah sgala perbuatanku dan berilah petunjuk kepadaku..amin...

No comments:

Post a Comment